У 62 тисяч одеситів борги за світло. Чи є ви у переліку боржників і як уникнути відключення — розповідає Одесаобленерго

51,2 мільйона гривень. Стільки становить борг 62,5 тисяч одеських сімей за електроенергію, спожиту ще в минулі роки. Одесаобленерго просить клієнтів перевірити оплату рахунків і в разі виявлення заборгованості — погасити її. Згідно із законом компанія повинна відключити споживачів від електропостачання навіть за невеликий, на перший погляд, борг в 200 грн.

Борг за електроенергію в розмірі 51,2 млн грн у одеситів виник ще до 1 січня 2019 року, до запуску реформи на ринку електроенергії. Тоді сьогоднішній оператор системи розподілу Одесаобленерго виконувала не тільки функцію розподілу електроенергії, але і її поставки/ продажу. Уже в квитанціях за січень 2019 року заборгованість за минулі періоди не вказувалася, адже продавати електроенергію одеситам почала інша компанія — постачальник універсальних послуг.

«В основному, суми заборгованостей невеликі: у 9 тисяч сімей борг до 200 грн, ще у 10,7 тисяч — від 200 до 500 грн. Ми знаємо, що бувають випадки, коли людина просто забула сплатити квитанцію або загубила її. Тому просимо одеситів уважно перевірити наявність боргу, щоб не потрапити в неприємну ситуацію і не залишитися без світла», — розповів Олександр Бемм, комерційний директор Одесаобленерго.

У разі несплати боргу компанія, відповідно до передбаченого законодавством порядку, повинна відключити боржників від електропостачання.

Повторне підключення може коштувати від 560 до 1460 грн. І воно стане можливим тільки після оплати боргу і займе до 3-х днів.

Дізнатися, чи є у вас протерміновані платежі за минулі роки, можна будь-яким зручним способом:

1.     В особистому кабінеті на сайті Одесаобленерго.

2.     За телефонами кол-центру: 068 750 90 90 та 095 750 90 90.

3.     В обслуговуючому РЕМ або абонентському відділі.

На протерміновані платежі Одесаобленерго не нараховує пені і штрафи. Оплатити потрібно тільки суму заборгованості.

Довідка

У травні 2019 року Одесаобленерго стала частиною енергетичного холдингу ДТЕК. Наразі компанія вивчає специфіку регіону і формує план модернізації і розвитку, щоб поліпшити якість електропостачання в регіоні, підвищити рівень клієнтського сервісу та цифровізувати мережі.

Відділ з комунікацій

АТ «Одесаобленерго»