Відтепер клієнти компанії можуть залишити повідомлення про відключення, скориставшись автоматичним IVR–меню, не очікуючи з’єднання з оператором.
IVR не втомлюється, працює без перерв та вихідних і може обробляти паралельно будь-яку кількість дзвінків. Функцією автоматичних звернень за перший тиждень її роботи вже скористалися більше 15 тисяч наших клієнтів.
Технологія IVR (Interactive Voice Response) економить час клієнтів. Зателефонувавши до кол-центру за номерами телефонів (095/068) 750-90-90, +38 (048) 752-90-90, +38 (048) 705-90-90 клієнт може не лише сповістити про відключення електроенергії, а й обрати іншу необхідну послугу:
1 – передача поточних показів електролічильників;
2 – повідомлення про відсутність електропостачання;
3 – отримання інформації про рахунок за спожиту електроенергію до 1 січня 2019 року;
4 – дізнатися графік роботи центрів з обслуговування клієнтів;
Якщо не знайдено потрібного розділу, то клієнта буде з’єднано з оператором.
Клієнт сам керує системою, по черзі вводячи на телефоні необхідні цифри за допомогою тонального набору. Звернення з тематикою «відсутність електропостачання» – пріоритетні. Вони обробляються першими поза чергою.