Всеукраїнська гаряча лінія працюватиме цілодобово. 150 операторів готові відповісти на питання і допомогти у вирішенні деяких проблем.

В Україні в понеділок, 2 листопада, розпочав роботу Всеукраїнський контакт-центр МОЗ щодо протидії COVID-19, в якому можна отримати інформацію, якщо пацієнт не може зв’язатися зі своїм сімейним лікарем або отримати направлення на аналізи.

Про це під час брифінгу сказав міністр охорони здоров’я Максим Степанов.

— Тепер кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо COVID-19, може зателефонувати, незалежно від того, де цей громадянин перебуває на території нашої країни, і отримати відповідну інформацію. Номер, звичайно, безкоштовний, – сказав Степанов.

В Міністерстві охорони здоров’я зробили чималий колл-центр, там буде працювати 150 операторів. Номер телефону:

0800602019

Алгоритм дії наступний: якщо оператору необхідно уточнити інформацію, а ви розумієте, що такого буде дуже багато, наприклад, ви подзвонили з якогось невеличкого міста в Хмельницькій області, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися до свого сімейного лікаря, або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп’ютерну томографію, або у вас виникли питання по ПЛР-тестуванню. зрозуміло, що для того, щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію.

За словами очільника профільного міністерства, все це буде реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде відправляти його на розгляд в регіони.

Потім, після отримання відповіді, оператор обов’язково вам повинен подзвонити. Єдиний на всю країну контакт-центр створили в зв’язку з тим, що регіональні гарячі лінії часто дають збої.