В Україні працює офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю — «гаряча лінія» 1539. Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися з допомогою послуги сурдоперекладача.

Про що повідомляють на сайті Міністерства соціальної політики України.

Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.

Заповніть: ім’я, номер телефону, електронну пошту.

Очікуйте на підключення перекладача жестової мови.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

Яку інформацію ви можете отримати:

• про субсидію від держави;

• про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);

• про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;

• як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;

• про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);

• як оформити грошові виплати при народженні дитини;

• про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.


Цілодобова «гаряча лінія» з консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю 1539. На базі Урядового контактного центру працює окрема спеціалізована «гаряча лінія», створена для консультування осіб з інвалідністю. Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.