Міністерством соціальної політики України розроблено електронний кабінет особи з інвалідністю.

Як йдеться, Е-кабінет створено, як один із інструментів для подання документів і заяв про взяття на облік для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації.

Реєстрація особи з інвалідністю в особистому електронному кабінеті можлива за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/.

Створення електронного кабінету забезпечує:

– доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі- КЕП) або без КЕП;

– особам, зареєстрованим в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (далі- ЦБІ), можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні технічними та іншими засобами реабілітації (далі-ТЗР) та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП або без КЕП;

– особам, які відсутні в ЦБІ, можливість подачі заяви на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації.

У міністерстві соцполітики звертаю увагу, якщо Ви не зареєстровані в Централізованому банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), Вам необхідно подати заяву про первинну реєстрацію в ЦБІ – пункт головного меню Електронного кабінету особи з інвалідністю «Заява про первинну реєстрацію в ЦБІ».

Після реєстрації в ЦБІ процедура реєстрації в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ (далі – Електронний кабінет) максимально спрощена.

Для реєстрації у якості користувача Електронного кабінету Вам необхідно виконати наступне:

Якщо у Вас є кваліфікований електронно-цифровий підпис (КЕП) Ви можете виконати первинну реєстрацію в Електронному кабінеті самостійно без необхідності особисто звертатися до управління соціальної політики – посилання «Реєстрація» на головній сторінці електронного кабінету

АБО

Якщо Ви не маєте КЕП, Ви повинні особисто звернутися до управління соціальної політики виконавчого комітету своєї місцевої ради та подати заяву про реєстрацію в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

В результаті опрацювання Вашої заяви Ви повинні отримати розписку про одержання коду авторизації – коду, за яким Ви зможете самостійно завершити повний цикл первинної реєстрації в Електронному кабінеті.

Цей код авторизації є секретним, тому його необхідно зберігати в таємниці до закінчення первинної реєстрації!

Для завершення первинної реєстрації необхідно виконати наступні дії:

— зайти на головну сторінку Електронного кабінету в мережі Інтернет та обрати пункт меню «Реєстрація»;
— заповнити реєстраційну форму – ввести логін, пароль, підтвердження паролю, електронну адресу, обрати вид реєстрації – без КЕП або з КЕП;

При заповненні реєстраційних даних будьте пильними – для підвищення рівня захисту Ваших персональних даних на ВЕБ-порталі ЦБІ логін та пароль визначайте такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. При реєстрації без КЕП Вам необхідно ввести код авторизації, який Ви отримали в управлінні соціальної політики.

Реєстрація в Електронному кабінеті ЦБІ за одним кодом авторизації здійснюється лише один раз!

При реєстрації за КЕП, Вам необхідно заповнити дані КЕП (обрати АЦСК, файл підпису КЕП та ввести пароль до КЕП);  натиснути кнопку «Зареєструватися».

За результатами реєстрації на Вашу електронну адресу прийде лист, який підтвердить факт реєстрації Вас в Електронному кабінеті особи з інвалідністю ЦБІ.

Доступ до електронних послуг Електронного кабінету ЦБІ надається після авторизації – кнопка «Вхід» на головній сторінці Електронного кабінету.

Електронний кабінет для інвалідів розроблено на виконання Урядового Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації.