На Одещині мешканців масово попереджають про припинення газопостачання за неіснуючі борги. Спочатку мова йшла про несвоєчасну передачу показників своїх газових лічильників, тепер люди скаржаться на те, що вони вчасно надсилають показники у чат-бот месенджеру газопостачальної компанії у Viber, проте чомусь дані вузлів обліку не беруться до уваги.

Внаслідок чого виникають занадто завищені об’єми споживання і відповідно зростають суми у платіжках — неіснуючі борги.

30 листопада в Одеській ОДА пройшла нарада профільного департаменту систем життєзабезпечення та енергоефективності з компанією постачальника газу. Зокрема мова йшла про невикористаний населенням за фактом газ та попередження про борг і припинення газопостачання з боку газопостачальної організації.

В розгляді питання активну участь прийняв депутат Одеської обласної ради Дмитро Чапір, якій звернувся як до головуючого на нараді, директора департаменту Антона Шалигайло так і до представника ТОВ “Одесагаз-Постачання” щодо:

  • необхідності регулювання передачі показників абонентами за допомогою інтернет-зв’язку та при використанні доступних технологій;
  • розгляду можливості взаємодії постачальника з місцевою владою у громадах, для централізованого збору показників та їх подальшої оперативної передачі.

За словами присутніх, пропозицію та звернення депутата, чиновники та представники газопостачальної компанії взяли до роботи. Як пізніше зазначив Дмитро Чапір, питання неіснуючих боргів серед населення залишається і надалі на його депутатському контролі.

Більше у відеорепортажі:


Читайте також: