У зв’язку з військовим становищем у країні та згідно з постановою НКРЕКУ № 349 від 26.03.2022, ДТЕК тимчасово закриває доступ до інформації про аварійні відключення та терміни відновлення електропостачання. Про це повідомляє прес-служба ДТЕК «Одеські електромережі».
«Дізнатися про аварійні відключення за вашою адресою можна на каналах обслуговування (контакт-центр, приватне повідомлення на сторінці компанії у Facebook), повідомивши адресу, за якою відсутнє електропостачання.
Також рекомендуємо використовувати наш Чат-бот (Viber, Telegram), де після проходження реєстрації за особовим рахунком ви зможете отримувати інформування про відключення в автоматичному режимі», – зазначено у повідомленні.
Для стаціонарних телефонів
+38 (048) 705 90 90.
Окрема лінія для юридичних клієнтів: +38 (066) 750 90 90.
Для мобільних телефонів
+38 (095) 750 90 90,
+38 (068) 750 90 90,
+38 (073) 750 90 90.